جنگ سایبری
جنگ سایبری

جنگ سایبری

cyber

ردپای رفع فیلتر در سرویس های مشهور بین المللی

عضی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشهور بین المللی که در گذشته فیلتر شده بودند، هم اکنون قابل دسترسی هستند.

  لیست نرم افزارهایی که به تازگی رفع فیلتر شده است، به شرح زیر است؛

پینترست (Pinterest)؛ یک وب‌سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است. این شبکه اجتماعی در سال ۱۳۹۱ توسط دولت ایران فیلتر شد وبه تازگی قابل دسترس است.

سوآرم (Swarm)؛ سوارم٬ یک برنامه‌ی جدید از «Foursquare» است که به کمک آن می‌توانید به سادگی از موقعیت مکانی افرادی که در حوالی شما هستند و تمایل به گفت‌و‌گو و ملاقات با دیگران دارند باخبر شوید.
فوراسکوئر (Foursquare)؛ یک سرویس جستجو و کشف محل نرم‌افزار تلفن همراه است که نتایج جستجو را برای کاربران آن فراهم می‌کند.

مدیوم (Medium)؛ یک پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین است که یک مثال تکامل یافته از روزنامه‌نگاری اجتماعی به شمار می‌رود. در عمل به عنوان یک سرویس میزبانی وبلاگ شناخته می‌شود و ترکیبی از مجموعه افراد آماتور، حرفه‌ای، ناشران، نشریات و وبلاگ‌های رسمی را در بر می‌گیرد.

کورا (Quora)؛ یک وب‌گاه پرسش و پاسخ است که کاربران می‌توانند سؤال بپرسند و پاسخ دهند و ویراستاری کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 18:35 http://ataher.blogfa.com

سلام. وبلاگ منظم به روز رسانی نشده است .به روز رسانی وبلاگ و وب سایت می بایست به صورت روزانه و با اخبار متنوع به روز بشود تا بتوانید مخاطبین لازم را جذب نمایید.صرف ایجاد وبلاگ و وب سایت مطرح نیست بلکه با بازنشرمطالب بتوانیم اهداف مورد نظر را به مخاطبین منتقل نماییم. چنانچه وبلاگ و وب سایت نتواند نیازمندی های مخاطب را (تنوع اخبار) را پاسخ دهد یقینا مخاطب رغبتی برای مراجعه بعدی به وبلاگ و وب سایت نشان نخواهد داد.در این زمینه انتظار بیشتری وجود دارد.وب خیلی خوب ارزیابی شده. موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.